Ostrov - okruh přes hranice

• Na kole
  • Na vozíku
  • Střední obtížnost

Před obcí Sněžník je v ostré zatáčce odbočka na Rosenthal Bielatal. Nachází se zde i autobusová zastávka. Pokud se vám zde podaří zaparkovat, vydejte se rovně za ceduli zákaz vjezdu a napojte se na modrou. Asi po 1 km, již za hranicí na německé straně, odbočte ostře vlevo (takřka 180°)a vydejte se po žluté. Cesta se po chvilce opět prudce stáčí, tentokráte doprava a je zde kratší prudké klesání. Povrch se v těchto místech měnízhrubého asfaltu na lesní štěrkovitou, ale pevnou cestu. Procházíte roklinou podél říčky Biela a obdivujete skalní věže rozličných tvarů. Po dalším kilometru a půl dojdete na rozcestí, kde pokračujete vlevo dále po žluté až do Ostrova. Ve stejnojmenném hotelu se dá občerstvit v bezbariérové hotelové restauraci. Pokračujete po silnici ven z obce kde se na chvilku napojíte na červenou, ta hned za obcí odbočuje doleva, ale vy pokračujete po silnici dále. Odbočíte až další neznačenou odbočku vlevo. Na dalším rozcestí se opět na krátkou chvíli napojíte na červenou a dáte se opět doleva. Po 400 m se červená stáčí doleva, vy ale pokračujete rovně. Zbývá ještě 2,5 km a jste zpět u výchozího bodu. Pozor: Za vlhka mohou býtněkteré cesty na české straně k vůli probíhající těžbě dřeva rozblácené a rozježděné.

Informace pro vozíčkáře: Obtížnost: těžká

128 m

Délka trasy:

10.8 km

Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.